Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media
Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media
Par:Parreno, Jose Marti
Publié le 2015-04-30 par IGI Global
Branded entertainment is gaining popularity within marketing communications strategies. Blurring the lines between advertisements and editorial content, branded marketing provides advertisers and consumers with highly engaging media content that benefits them both. Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media provides an interdisciplinary approach to connecting with the consumer through branding strategies in the entertainment and media fields. Featuring information regarding emergent research and techniques, this publication is a critical reference source for academics, university teachers, researchers and post-graduate students, as well as universities, advertising agencies, marketing directors, brand managers, and professionals interested in the usage and benefits of branded entertainment.
Ce livre a été classé à 36 par Google Books for mot-clé condorito spa la aventura comienza.
ID de livre de Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media's Les livres sont FYUfCgAAQBAJ, Livre écrit parParreno, Jose Martiavec ETAG "I3Dp5gesMp4"
Livre publié par IGI Global depuis 2015-04-30 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9781466683433 et ISBN 10 Code est 1466683430
Le mode lecture dans l’état du texte est false et le mode lecture dans l’état de l’image true
Livre qui ont "354 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieBusiness and Economics
Ce livre a été évalué par Les raters et ont un taux moyen à ""
Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE
Le livre a été écrit en en
l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est true et en ePub est false